“El que no sabem de l’Anna Sánchez”

En aquesta primera entrevista que ha dut a terme l’equip de magazINS, hem parlat amb la professora de l’INS Montmeló Anna Sánchez, especialitzada en llengua castellana i ciències socials. Ens ha parlat pràcticament de tot el que envolta la seva vida…

“M’agrada escoltar de tot, no tinc un estil de música preferit. Puc escoltar tant cançons de rock, pop… Ara bé, si haig d’escollir  un grup o cantant en concret em quedo amb els U2 o el Bruce.”

– L’últim llibre que has llegit?

“El bosque de los árboles muertos”, d’Ana Alcolea. És un llibre molt recent. La protagonista que es diu Bea se’n va de vacances amb uns amics de la família a un castell d’ Escòcia. En aquell indret existeix un bosc on començen a succeir una sèrie de misteris i a on es confon el món dels vius i dels morts.

-Quines assignatures practiques?

La meva especialitat és el castellà, tot i que aquest curs també faig socials als alumnes de l’aula oberta, tècniques d’estudi i també l’optativa de “revista” als de primer de la ESO.

-Alguna afició que t’agradaria practicar?

M’encantaria saber tocar el piano, tot i que mai se m’ha donat bé la música…

-Tens algun personatge preferit?

Ara mateix em venen al cap dos personatges. Un es el Quino, creador de la Mafalda i de tants personatges emblemàtics, i l’altre és el meu actor preferit: el Jack Nicholson.

-T’agrada conèixer països?

Si, tot i que no puc viatjar tot el que m’agradaria.

-Algun lloc en concret?

Qualsevol indret on hi hagi mar.

-On vius?

A Mollet del Vallés.

-Ens podries dir l’edat?

Si, 31 anys.

-Tens parella actualment?casada?

Si, tinc parella i estic casada. Espero que per molt de temps, perquè escoltes cada història que fa por.

-T’agradaria practicar algun esport?

M’agradaria practicar més la natació. També m’agrada el futbol, però per veure’l a la televisió.

-On vas néixer?

A Mollet del Vallès. De moment porto tota la meva vida a la mateixa ciutat.

-Que penses de l’ educació actual?

Crec que s’estan fent coses que van per bon camí com ara l’intent d’equiparar les aules amb material i recursos tecnològics (ordinadors, pissarres digitals…), programar per competències… però el problema és que la gestió de tots aquets canvis no és fàcil de portar a terme. Encara  ens queda un bon camí per fer. D’altres vegades també ens trobem amb problemes com la massificació de les aules o la diversitat entre els alumnes. No sempre tenim els recursos necessaris per atendre  a totes les necessitats.

-Tens fills?

No, de moment.

-Si no haguessis arribat a ser professora, què t’hagués agradat fer?

Des de sempre m’ha agradat treballar com a professora. Potser si no estigués donant classes a secundària estaria treballant amb els més petits.

Iván Cobo

Hamza El Arrak

Deja un comentario

Aún no hay comentarios.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Responder

