magazINS es troba amb en David Casas – Professor de música

“Soc David Casas, vaig nèixer a Sabadell, soc profesor de música a l’Institut de Montmeló i visc a Llinars del Vallès… Aquesta és la carta de presentació del nostre professor de música de l’INS Montmeló, una persona divertida i extrovertida, una mica friki (en el millor sentit de la paraula) i capaç de fer sonar -i fer-ho be- diferents instruments musicals. Aquesta setmana li hem proposat una entrevista per conèixer millor la seva vida quotidiana, el seu dia a dia i la eva personalitat.

Bon dia David!!

Quins esports t’agraden?

Els esports que m’agraden són: el futbol, el padel i els escacs.

De quin equip ets?

L’equip que m’agrada és el Sabadell per que soc de Sabadell.

Estàs casat?

No, no estic casat.

T’ens fills?

Sí, un fill.

Si no estàs casat com és que tens un fill?

No fa falta estar casat per tenir fills.

Toques algun instrument?

Els instruments que toco són: el piano, flauta i una mica el contrabaix.

T’agrada ser professor?

Sí, però depén dels alumnes.

Quins objectius et planteges a curt i a llarg termini?

No em plantejo cap objectiu.

En quins instituts has treballat?

He treballat en el següentes institutis: IES Egara, IES les Corts, IES Santa Eulàlia.

On vas estudiar?

He estudiat a Sabadell, Barcelona i Bellaterra.

Per què vas triar ser porfessor de música?

 Per que tota la meva vida he fet música.

Què haguessis triat per estudiar si no hagués estat la música?

També m’hagués agradat haver estudiat història.

Et va costar estudiar la carrera de professor?

No s’em va fer difícil.

Per què vas venir a l’INS Montmeló?

Perque m’en vaig anar a viure a Llinars del Vallés i em quedava més a prop de la feina.

Moltes gràcies per la teva atenció David, i per haver-nos dedicat una mica del teu temps. Aviat podràs veure publicada aquesta entrevista a la nostra web.

Kevin Alarcón

Yeray Rodríguez

Deja un comentario

Aún no hay comentarios.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Responder

